חרדי הביא למעצרם של עבריינים מה'עולם התחתון'

    ארי וידר No Comments on חרדי הביא למעצרם של עבריינים מה'עולם התחתון'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזכות חרדי שנסחט לכאורה בידי עבריינים מה'עולם התחתון', הצליחה המשטרה לשים את ידה על החשודים, והם נעצרו.

    על פי החשד, החשוד המרכזי, קובי כחלון, לפני כשנתיים החל לכפות על חרדי בעל חנות ירקות בעיר רחובות, לרכוש ממנו בלבד סחורה לחנותו, ובהמשך חייב אותו בתשלום על סחורה שמעולם לא קיבל – תוך הפעלת איומים וכוח.

    על פי החשד, בתהליך עקבי ומתמשך, הוציאו החשודים מהמתלונן כספים עד שהשתלטו לחלוטין על ההתנהלות הכספית בחנות, תהליך שהגיע לשיאו בהשתלטות פיזית על העסק ודחיקת בעל המקום מחנותו.

    unnamed

    בתום חקירה סמוייה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז ותחנת רחובות, נעצרו אמש (רביעי) ארבעה חשודים בפרשיית סחיטה באיומים ובאלימות, שהגיעה עד כדי השתלטות מלאה על עסק למכירת ירקות בעיר רחובות.

    החשוד המרכזי בפרשה תושב רחובות יליד 64', אחיו יליד 77' וכן שני חשודים נוספים תושב רחובות (75') ובני ברק (75'), נעצרו הבוקר והובלו לחקירה במשרדי מחלק פשעים בימ"ר מרכז בפיקודה של רפ"ק ענת קצב.

    אמש עם המעבר לחקירה גלויה וביצוע המעצרים, נסגר בצו העסק הסיטונאי של החשוד המרכזי.  כמו"כ אמש הובאו החשודים לבית המשפט השלום בראשל"צ לדיון בהארכת מעצרם, כאשר לחשוד המרכזי מיוחסות עבירות של סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, תקיפה, קשירת קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון ועבירות מס. מעצרו של החשוד העיקרי, קובי כחלון, הוארך בשמונה ימים.



    0 תגובות